مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 23:402023-09-28سياسي

شهدا قهرمانان ملی و بین المللی هستند/ جنگ جدید سرباز جدید می طلبد


مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه، جبهه مقاومت را پایگاه قدرت جمهوری اسلامی دانست و گفت: شهدا قهرمانان ملی و بین المللی ما هستند، زیرا نه فقط امنیت سرزمین ما را تامین کردند، - ایسنا/گیلان مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه، جبهه مقاومت را پایگاه قدرت جمهوری اسلامی دانست و گفت: شهدا قهرمانان ملی و بین المللی ما هستند، زیرا نه فقط امنیت سرزمین ما را تامین کردند، بلکه دست تجاوز دشمن را در آینده قطع کردند.

سردار ایرج مسجدی امشب در یادواره 26 شهید کربلای منای استان گیلان که در مسجد جامع لنگرود برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای اسلام و انقلاب، اظهار کرد: هرچه که امروز داریم به برکت خون های عزیز و پاک شهداست که در جهت امنیت این سرزمین بزرگ و اسلامی تقدیم شده است.

وی با بیان اینکه شهدا جانشان را برای امنیت کشور و دفاع از انقلاب فدا کردند، افزود: همه شهدای انقلاب اسلامی عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ هستند و جایگاه آنان در نزد حق تعالی است.

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه، با اشاره به آشنایی و دوستی و قرابت و همرزمی و رفاقت خود با سردار سلیمانی، تصریح کرد: به برکت خون شهدا، امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری قدرتمند در منطقه مطرح است و درباره معادلات سیاسی و امنیتی منطقه تصمیم سازی نمی شود؛ مگر با رای و نظر ایران،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا قهرمانان ملی و بین المللی هستند/ جنگ جدید سرباز جدید می طلبد

شهدا قهرمانان ملی و بین المللی هستند/ جنگ جدید سرباز جدید می طلبد